jobbar

Resursen ringde mig kring fem i 7 imorse och frågade om jag kunna jobba, de va bara att säga JA och kasta sig upp ur sängen å iväg till jobbet. Va på jobbet kring kvart över sju. Just nu har jag inte så mycket att göra, väntar på at få åka till nästa kund bara :) Jag hade lovat farmor städning idag kl 13 och att jag å medina skulle åka till arbrå en sväng, men det blir ingenting av med de. eller jo, jag ska åka till famor ikväll istället å hjälpa henne :) Har sett att jag är klar med alla julklappar, de känns både skönt och konstigt på nå vis. jag brukar alltid stressa runt i sista minuten, men inte iår inte! Längtar efter min lilla sötnöt Wilma enormt mycket! <'3 Hon hade ialf vart med sin PappaPär igår å jagat fågel, de hade skjutit en tjädertupp! Wilma lät så stolt när hon ringde till mig å berätta vad de hade gjort för något ;) Jag blev oxå stolt över att hon hade turen och fick vara med när de sköt en. Nä, nu ska även jag gå å göra någon nytta på jobbet! /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers