Sovmorgon

Nu har jag precis vaknat, så de blir att blogga från sängen :)
Var supertrött när jag kom från jobbet, de vara sved i ögonen. Men jag hade vart uppe sen halv sex igår morse oxå och inte sovit någonting innan jag skulle åka å jobba, men de gick ju bra ändå :) igår va de rätt så full fart på mig hela dagen. Jag vakna halv 6, klev upp 7 å började städa, åt lite frukost å läste hänt extra, kl 10 va jag i bollnäs för jag skulle söka jobb, men såklart öppna allting 11, så då åkte jag å mocka istället. Efter stallet åkte jag till marina å drack kaffe, sen till mormor å tog en lussebulle, vidare hem för å tvätta bilen, bakade snickerskaka å toskatårta och sen kom Dennis hem å vi åkte till Söderhamn en snabbis. Så, sådär såg hela min dag ut! :p haha

Idag har jag ingenting planerat, mer än jobb inatt., ska ju till stallet en sväng å mocka såklart ;)

Nä, nu så ska jag kliva upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers