Städ-dag

De går inte å somna om sen Dennis åkte för drygt en timme sen :( jag som ville sova en styvdotter till eftersom jag ska jobba en stund inatt.. Men men..
Jag ska nog kliva upp å städa nu istället så jag har de gjort för idag. Så kan jag åka till hästarna i lugn å ro och till Bollnäs för å söka jobb sen när de öppnar :) ska även baka lite.

Har vart med Lina till stallet varje dag den här veckan och de har vart så mysigt med att tagit hand om de "små" hästarna.. Små bebisar som ska lära sig allting :D

Nej, nu ska jag göra ett ryck så jag vaknar till någon gång!

/Maja

Här är Lina med lilla Dansa och sen jag å Fiddler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers