Wilma

Ahh, Wilma fick feber och kräktes en gång i fredags efter att jag hade hämtat henne på dagis, stackarn! Jag som skulle ja jovbat, blev hemma istället. På lördagen va hon i stort sett helt pigg och hade hur mycket energi som helst när vi va å handla :)
Igår, när de va söndag va hon exta gnällig å ingenting va riktigt bra. Hon sov två timmar på eftermiddan å. När jag lämna henne hos mamma va hon konstig. Wilma skulle sova där, för jag skulle jobba kväll.
Jag funderar på om hon kanske börjar få vattkopper, för de går sånt på dagis nu, så de är kanske dr hon känner av som ligger å gror i kroppen....?
Idag ska hon till pär ialf, jag vill verkligen inte det! För jag saknar Gene hur mkt som helst redan ju!! :'( usch!

I lördag va jag även å red med Lina, dr va skitkul, fast vi bara skritta, eftersom de va så hårt i backen :-/ efter ridturen följde jag med lina å kollade på en häst! :D wihooo! En liten häst till mig alltså. För han är bara en bebis än, bara 5 månader :) hihi.

Nu äre dags för mig att kliva upp ur sängen, jag börjar jobba kl 11 idag och slutar 16. Sen blir de stallet med Lina, till "min" lilla bebis :D

/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers